klik2 dan beritahu saya..

EXCHANGE LINK

24 Mac 2011

Pengumuman JAWAPAN 1st GA Teka Teki.



Assalamualaikum WBT...kepada semua readers diharap ceria selalu okay !

..kat sini dinaz dah bersedia nak umumkan jawapan pada pantun teka-teki dalam 1st GA dinaz hari tu...maaf sekali lagi di atas kelewatan yang tak disengajakan ..orait!

Kita street to the point ....

Soalan berupa pantun :
Cedok Kuah Gulai Nangka,
Cedok Dari Dalam Mangkuk,
Anda Bertuah Tidak Kusangka..
Teka Binatang Banyak Kaki Badannya Bongkok.

..terus kepada jawapannya ialah : U . D . A. N. G (tak kira spesis apa..sama je)
..kenapa dinaz kasi jawapan tu...okay dinaz beri penjelasan sikit kat sini biar semua peserta puas hati :

Penekanan hendak lah kepada point soalan "Teka Binatang Banyak Kaki Badannya Bongkok" bukannya "Bengkok"...mungkin agak mengelirukan tapi itu lah jawapan yang ada di sini. (MUKTAMAD).

Berikut adalah peserta yang menjawab dengan betul, kesemua akan dinilai dan pemenang bertuah akan diistiharkan pada ESOK (25/3/2011) petang.

http://gegaramasinlah.blogspot.com/2011/02/1st-giveaway-diaumaininaz-teka-teki.html
http://supermansayaterbang.blogspot.com/2011/02/1st-giveaway-diaumaininaz-teka-teki.html
http://rosniemilindamatyamin.blogspot.com/2011/02/1st-ga-diaumaininaz-teka-teki.html
http://zaiikulim.blogspot.com/2011/02/1st-giveaway-diaumaininaz-teka-teki.html
http://buahpauhmangostan.blogspot.com/2011/02/1st-ga-diaumaininaz-teka-teki.html
http://fadzillah-kamarudin.blogspot.com/2011/02/1st-giveaway-diaumaininaz-teka-teki.html
http://faraaaahalim.blogspot.com/2011/02/1st-giveaway-diaumaininaz-teka-teki.html
http://nabilamedan-taipmenaip.blogspot.com/2011/02/1st-giveaway-diaumaininaz-teka-teki.html
http://nanakimie.blogspot.com/2011/02/1st-giveaway-diaumaininaz-teka-teki.html
http://stayinheart.blogspot.com/2011/02/1st-giveaway-diaumaininiaz-teka-teki.html
http://hezrinacontestngiveaway.blogspot.com/2011/02/1st-giveaway-diaumaininaz-teka-teki.html
http://hanisbieber.blogspot.com/2011/02/1st-giveaway-diaumaininaz-teka-teki.html
http://azatiesayang-contest.blogspot.com/2011/02/1st-giveaway-diaumaininaz-teka-teki_23.html
http://cikguceloteh.blogspot.com/2011/02/1st-giveaway-diaumaininaz-teka-teki.html

Sekian.

8 ulasan:

  1. alhamdulillah..
    hoyeah!!!betul~~~
    wee~~~:D

    BalasPadam
  2. yes...
    alhamdulillah betul jawapan tu...
    menunggu hari esok...

    BalasPadam
  3. hehe..betul,tapi mesti xmenang:)xkreatif pun..hehe

    BalasPadam
  4. ramai gak jwb betol...hopefully sy menang..uhuks.

    BalasPadam
  5. Yay ! Jwpn betul ! Cant wait for the winner dynaz ! :)

    BalasPadam
  6. tiba-tiba rasa nak makan udang...

    BalasPadam
  7. dah agak da...tue la jawapan yg kina nak bagi tahu hari tue.

    hehehehehee..

    pepun x de harapanlah nak menang utk kali nie. nanti buat teka-teki lagi yew dinaz.

    TAHNIAH pada bakal pemenang!

    BalasPadam

Terima Kasih...Dinaz sedia mengunjung balas ke blog link anda secepat mungkin InsyaAllah...hepi hepi selalu.

klik-klik dan maklumkan saya.

Catatan Popular

Dari mana datangnya tetamuku..