klik2 dan beritahu saya..

EXCHANGE LINK

13 Mac 2011

Jalan-jalan hujung minggu




Salam...ape korang buat tu...aik! dok kat umah jer...
...hepi-hepi la sikit , jejalan kat luar cari angin di persekitaran lain...ubah mood sikit..

aku kat Ikea...woo ramainyer orang..duyun-duyun serbu...emmh ade sales la pe lagi...parking pon tah ke mana , jauh sana nun....

ekceli bukan nak beli apa pon , cuma nak temankan ibu jer...kalau dok kat rumah tatau ape nak buat kan...haaa ade jualan buku murah sangat ... ibu da lepas ke dalam aku rehat-rehat sambil post entri kat sini...hingar bingar..keadaan tak tenteram langsung....

sempat menyesakkan lagi keadaan , aku beli sebuah buku...best jugak ni...
"Semanis Tart Ceri" oleh Maslina Ngadiman...tak habis baca lagi...baru belek-belek jer...harap ia memenuhi citarasa pembacaan ku hari ini...

Salam jumpa lagi...

5 ulasan:

  1. hari ahad saya menghabiskan masa di kuliah
    :(

    BalasPadam
  2. setiap hari duk umah besarkan badan kah3 =P

    BalasPadam
  3. sunday ada lah bad day sbb sakit seluruh badan... biasalah time sahabat baik nak sampai, so dia antar sirent dulu

    BalasPadam
  4. assalamualaikum ninaz..area banting dah ada tesco kan???

    BalasPadam

Terima Kasih...Dinaz sedia mengunjung balas ke blog link anda secepat mungkin InsyaAllah...hepi hepi selalu.

klik-klik dan maklumkan saya.

Catatan Popular

Dari mana datangnya tetamuku..