klik2 dan beritahu saya..

EXCHANGE LINK

30 Mac 2011

Kembali Ceria...Dinaz.

Assalamualaikum....

Alhamdulilah aku dah kembali ke tempat keja hari ni dengan langkah ceria sikit..dah diberikan m/c oleh dokter, aku gunakan dengan sepenuhnya berehat dirumah tercinta...

huhu alangkah tak selesanya bila badan rasa lenguh-lenguh, batuk dan sakit tekak..
aku redha...aku mengerti dalam keadaan sihat ni lah kita kena hargai apa yang telah dikurniakanNYa...

Terima kasih kepada rakan blogger dan rakan sekerja yang sentiasa perihatin , bertanya khabar dan tak dilupai ayah ibu serta adik ku , melayan karenah ku semasa aku perlukan bantuan kamu semua.

tak nak serius sangat....yang penting semuanya dah okay.

akan bersiaran seperti biasa...insyaAllah.




12 ulasan:

  1. hope sume okey ye dinaz..

    BalasPadam
  2. @Zura
    alhamdulillah semakin okay..Tq2 Zura.

    BalasPadam
  3. semoga dinaz ceria2 selalu ya..senyum cikit hehehehh :-)

    BalasPadam
  4. welcome back... senyum dan ceria2 selalu... :)

    BalasPadam
  5. tak sihat rupenye ye...
    bawak2 berehat ye...

    BalasPadam
  6. wohhh bagus2... mesti syiok sbb dah sehat... tapi, mesti pening kepala nak setelkan kerje time MC hari tu kan??? ngehehehe

    BalasPadam
  7. wah sibok nampak...tak pa yg penting ceria !!

    @pkLie

    BalasPadam
  8. salam...
    sentiasa mendoakan moga sihat walafiat.....
    apapun appy selalu hendaknya..

    BalasPadam
  9. assalamualaikum...

    selamat bekerja di hari khamis...

    BalasPadam

Terima Kasih...Dinaz sedia mengunjung balas ke blog link anda secepat mungkin InsyaAllah...hepi hepi selalu.

klik-klik dan maklumkan saya.

Catatan Popular

Dari mana datangnya tetamuku..