klik2 dan beritahu saya..

EXCHANGE LINK

06 April 2011

Jom Ngular kat pantry jap...!

Assalamualaikum..salam ceria pagi Rabu....

Alhamdulillah ramai yg suka dinaz kembali ceria...klau korang suka , dinaz sejuta kali sukakannya....huhuu..baru nampak muda remaja selalu...dah macam kebudak-budakan plak ni....tersengih tah hape2..

ehh dah sarap ke ..makan pe pagi ni?  dinaz makan kat rumah je..pepagi td bangun awal tak nak jogging dah..penat lak rasanya...n sebab lain nya nak buatkan nasi lemak untuk bekalkan pada ibu , ayah ,n budak kechik tu...termasuk la dinaz sekali.

asyik ibu je yang masak sarapan utk ktorg...malu ar!

Selalu aku lah orang yang pertama puji masakan ibu, tapi hari ni...aku dpt bonus pujian dari semua oramg dalam rumah ....huhuhu sapa tak syok bila kena puji...lagi2 orang lelaki cam ayah dinaz tu...susah sangat nak memuji...ibu pon cakap cm tu.

pagi ni dengan bangganya aku bawa bekal lebih sikit..nak letak kat pantry, alang2 dah kena puji tu....tp takde la nk harap pujian dari kengkawan opis...saja dah niat nk buat kenduri nasi lemak..cm tulah!

dah inform dorang td....huhu by email plak tu..."Jom Ngular kat pantry jap!"...haa tu masej aku kt email kengkawan terpilih..join the group....jap lg siap la dorang serbu !!

neway, aku buat ni adalah untuk merapatkan lg silaturrahim antara staf2 yg ada kat sini espesli yg wanita .

sesekali berkumpul sblm buat keja masing2....ngular la dulu jap ye...heeeee.

11 ulasan:

  1. dinaz bebaik ye nanti bos lalu jeling2 paku nanti, apa pun selamat bersarapan. aina pun lebih selesa bersarapan di pantry dari bersarapan kat kedai. beli bungkus!

    BalasPadam
  2. selamat pagi...
    belum sarapan lagi ni...
    kat mane pantry dinazz...nak jugak rase nasi lemak yg sedap tu..

    BalasPadam
  3. wooo ngulor ek..ajak ramai2 join..boss x ajak ke?? hahah tunggu !!

    BalasPadam
  4. saya bukan setakat mengular...siap mengdinosour tau huhuhuhhh

    BalasPadam
  5. entah2 bos yang dulu sampai pantry...

    BalasPadam
  6. emm sama sarapan nasi lemak hari ni...emm mesti sedap tu dpt puji...

    BalasPadam
  7. terima kasih kerana sudi follow ..

    sekian .. saya pun nak pergi ngular jap lepas ni !

    BalasPadam
  8. alaaa..nk satu opis ngan dinaz lah cm nie..hehe

    BalasPadam
  9. wah dinaz mucukkkk!! berwajah baru rumah dinaz nie! baru kina x dtg sini 2..3 hari dah lain umah dinaz. CANTIK la...!

    nak nasi lemak jugak!

    BalasPadam
  10. besrnya makan ramai2!! hehe. cantik umah baru dinaz ni!

    BalasPadam
  11. cik su nak jugak ngular.. best tue..

    BalasPadam

Terima Kasih...Dinaz sedia mengunjung balas ke blog link anda secepat mungkin InsyaAllah...hepi hepi selalu.

klik-klik dan maklumkan saya.

Catatan Popular

Dari mana datangnya tetamuku..