klik2 dan beritahu saya..

EXCHANGE LINK

15 November 2010

Diri ini..Dinaz..

Salam ,

Semua orang sebaya atau bawahan dari umurku sering berbicara tentang cinta,...rasanya aku belum pernah ketemu semua ini
.
Tapi sehebatnya aku bercinta adalah seketika dulu sewaktu masih anak-anak lagi..kata orang cinta monyet tak kemana..itu lah hakikatnya yang petama dan kini belum mucul lagi..

Aku tidak pernah pasrah dan meyerahkannya pada tuhan..bukan bermakna aku sudah berputus asa dan meletakkan kepada takdir saja..ku cuba mencari tapi belum pasti kehadirannya...

Matlamat utama tetap disemat dalam jiwa ini....bukan di sini misi untuknya...mencari cinta.
.

0 ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih...Dinaz sedia mengunjung balas ke blog link anda secepat mungkin InsyaAllah...hepi hepi selalu.

klik-klik dan maklumkan saya.

Catatan Popular

Dari mana datangnya tetamuku..