klik2 dan beritahu saya..

EXCHANGE LINK

24 November 2010

Khunsa....hehehe...

anda mungkin kenal dengan orang ini....



Selamat tengahari bloggers...
...eeeh2 belum lagi la (jap lg la tu..)...ape la aku ni cepat sangat...memang tak sedar tapi rasanya macam ade orang ketuk pintu tadi....

Kitaorang dua beradik baru je tgk citer lawak buduh...tapi sekadar nak menghilangkan rasa buhsan  , apa yang ada depan mata (tv) layan je lah...

Yang syoknya sibudak kecik tu layan sampai terbahak2...aku takut dia terpengaruh la nanti susah nak jawab dgn ibu ayah pulak.
..tapi dengan cara ni la aku senang sikit bergerak..dia tgh asyik, aku bole layan lappy ni...cmtula bebudak , aku pon penah laluinya...kalu tak dia pon sibuk nak tekan2 sana sini...

korang nak makan pe..da masak ke tapau jer...atau pon calling2 je...depan pintu umah da sampai...
aiik!! tu aku la yang pesan mekDi tadi...

jom makan dulu ..bekfes tak sempat walapon bangun awal...budak kecik tu sempat 'mencek' td...

chaw dulu...

Salam.

4 ulasan:

  1. haha..ini org kalu jd warganegara mau haru biru dibuatnya...pengotoq la sangat...khunsa tu yg baguih..takdak dah legasi dia lepas ni...mungkin!

    BalasPadam
  2. ha? hahaha tetibe hany tertipu...;)

    BalasPadam
  3. alahai..akak pon risau tinggalkan anak2 di rumah tu sbb hntr dorang blk kpg..dorang lg suka, akak yg kesunyian..huhuhu, thnks singgah ya..

    BalasPadam

Terima Kasih...Dinaz sedia mengunjung balas ke blog link anda secepat mungkin InsyaAllah...hepi hepi selalu.

klik-klik dan maklumkan saya.

Catatan Popular

Dari mana datangnya tetamuku..