klik2 dan beritahu saya..

EXCHANGE LINK

25 November 2010

Little Pig name is PUKI

Hey !! korang jangan ingat aku suka2 mencarut di sini....
just blog walking and i found it so menyentap!!

Ada sesape dah dapatkannya...??


..apala orang Sanghai ni...kita tau patung babi tu memang kesukaan dorang selain panda, tapi yang bagi nama 'puki' tu satu hal..mungkin dorang punye bahasa lain kot...jangan masuk malaysia dah le...wahai Sanghai Banker..

Semalam aku jelajah samapai negeri China...
"Let Shanghai Bank manage your finance. Bring PUKI home."

hahaha..kelakar la..sekali tengok tu memang menarik....

Puki is the little pig. And you know what the mother of that little pig is "Puki-ma"

Lucky this bank has no branch in Malaysia ....Syukur !!
..

5 ulasan:

  1. hahahaha....jgn masuk msia..jenuh rosak otak bebdudak

    BalasPadam
  2. haha... bahaya gak klu kempen ni de kat mesia..

    BalasPadam
  3. iNa AMaNiE....apa yg tak sangka..glup!

    BalasPadam
  4. aii dinaz..
    ahaks..adakah ini surtn atau kebetuln..ngeh2

    BalasPadam

Terima Kasih...Dinaz sedia mengunjung balas ke blog link anda secepat mungkin InsyaAllah...hepi hepi selalu.

klik-klik dan maklumkan saya.

Catatan Popular

Dari mana datangnya tetamuku..