klik2 dan beritahu saya..

EXCHANGE LINK

29 November 2010

Terjah Blogwalking ...sapaan Dinaz benar belaka..


Inginkan kunjungan lebih..usaha mau lebih juga..!
Salam...

Kalau kita datang bertandang tengah-tengahari umah orang memang nampak tak berapa bagus la kan...ada orang cakap tetamu tak diundang pulak nanti...aku selalu diingatkan oleh ibuku tentang perkara ni...

Time orang nak makan tulah dia datang..isssh ! sapa pulak tuh yang datang, riaksi muka tuan rumah bole kita nampak...kalo rase cm kelat je , baik kita belah dulu nanti petang-petang sikit singgah lain.

Ini pasal terjah blog tak sama dengan singgah umah orang...kedatangan kita dialu-alukan tidak mengira masa,
espesli blog Sopper Dinaz on9...silakan lah ..heeee., sapa nk Dinaz singgah sila tinggalkan jejak anda di mana-mana tempat yang boleh tinggalkan link  okay!

Berbagai macam sapaan dari para blogger setiap blogwalking untuk meninggalkan jejak. Sedangkan maksud sebenar blogwalking adalah berkunjung ke blog milik blogger lain dengan meninggalkan jejak berupa sapaan .

dan inilah yang sering dilakukan oleh blogger newbie seperti Dinaz, dengan harapan agar blogger yang blognya telah kita kunjungi, balik berkunjung ke blog Dinaz, sehingga dapat meningkatkan traffic blog Shopper Dinaz On9. Dan ternyata Blogwalking sangat bagus untuk promosi blog baru.

 pssst : ..buatlah dengan cara yang berhemah agar orang tak menyampah !




0 ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih...Dinaz sedia mengunjung balas ke blog link anda secepat mungkin InsyaAllah...hepi hepi selalu.

klik-klik dan maklumkan saya.

Catatan Popular

Dari mana datangnya tetamuku..