klik2 dan beritahu saya..

EXCHANGE LINK

28 November 2010

Semangat '46'...Dinaz !!

Follower yg ke 46...heeee
Salam,   korang kenal tak dgn blogger ni...tak yah diperkenalkan lah ye....
Tak sangka pulak blog Dinaz jadi salah satu blog yang diikutinya secara 'jujur'...wakaka...aku dah tau , memang susah nak tarik beliau jadi follower blog kita...terima kasih bro....

Ramai lagi otai2 dan newbie di luar sana...yang dah jadi follower, aku ucapkan berbanyak terima kasih..i luv u all lah...heee.

Ada yang menjadi semangat ku di sini...itu sebab gambar bro terpampang di atas....jangan sentap brade...kasi chan sama kita yang baru2 ni nak tumpang tuah...untung2 bole bayar deposit pepe jelah. tapi
ada yang terasa hati sebab abg Ben tak jadi follower blog dorang...
"Bukan Aku Tak Sudi" kata beliau...

semangat harus diteruskan...kena belajar kursus bahasa Jepun pulak..
Nihongo cayok !!
.
.

6 ulasan:

  1. ibu wafiq pun rasa cam tu bila mr ben jd follower ibu wafiq..bersemangat!!haha!

    BalasPadam
  2. Salam singgah..saya semangat 48..hi..hii2

    BalasPadam
  3. ohayogozaimas!..cmtu ek ckp jepun..wakaka..

    BalasPadam
  4. tahniah kerana dikunjungi dan diikuti oleh ikon blogger.

    BalasPadam

Terima Kasih...Dinaz sedia mengunjung balas ke blog link anda secepat mungkin InsyaAllah...hepi hepi selalu.

klik-klik dan maklumkan saya.

Catatan Popular

Dari mana datangnya tetamuku..