klik2 dan beritahu saya..

EXCHANGE LINK

27 Januari 2011

BEN ASHAARI BLOG



Menjawab soalan Ben

Saya update 5 kali sehari dan dalam seminggu ada la 30 entri yang dipost ..maybe hari minggu kurang sikit, ikut kesesuaian masa., sehingga kini dah 160 entri telah dihasilkan.

Berada dalam blog list BEN ASHAARI ni adalah kerana ia adalah satu-satunya medium yang sangat baik untuk memperkenalkan blog baru seperti ini. Para Blogger yang ada di sini juga adalah seperti saya yang memerlukan support dari orang lama...sporting lagi tu!

Kalau lah ditakdirkan popular la blog DIAUMAININAZ ni...saya juga ingin buat segmen-segmen yang boleh membantu menaikkan perkembangan blog semasa...dah ramai pengikut baru ada umphh!!

harap diterima dalam blog list BARU brader ...terlewat! sori ya..

0 ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih...Dinaz sedia mengunjung balas ke blog link anda secepat mungkin InsyaAllah...hepi hepi selalu.

klik-klik dan maklumkan saya.

Catatan Popular

Dari mana datangnya tetamuku..

Arkib Blog