klik2 dan beritahu saya..

EXCHANGE LINK

17 Disember 2010

Apa sedap ..malam2 nie..

korang diet ke malam-mlam cmnie...
rugikan..kalau rasa teringin tu , makan je lah...sesekali apa salahnya..

terbau maggie goreng...rasanya ibu masak kat dapur tu..hah! sesekali ibu ada kat umah..memang best!!
kalau setakat maggie...nak masak sendiri tu xder hal lah, tapi nak masak tu lah yang Mls sikit...

ehh..jomla sebuuuu...

jap lg kita sambung baca blog-blog korang...cari tips berguna utk blog..orait!!

jom..jom..heee.

5 ulasan:

  1. mne shoutbox? saya dah folow. link saye. atmaanaqisya.blogspot.com

    BalasPadam
  2. Dah lama tak makan maggi goreng. Huhuhu. Masakkan untuk saya bole?

    BalasPadam

Terima Kasih...Dinaz sedia mengunjung balas ke blog link anda secepat mungkin InsyaAllah...hepi hepi selalu.

klik-klik dan maklumkan saya.

Catatan Popular

Dari mana datangnya tetamuku..