klik2 dan beritahu saya..

EXCHANGE LINK

30 Disember 2010

Perempuan, Wanita dan Gadis...sukakannya

Bila Lelaki Bermulut Manis...

Huh!...bermulut manis ditambah perhatian yang berlebih-lebih
bisa membuat wanita tertarik...wow bestnya kalau kekasihku sebegini..

jika lelaki dibekalkan 'ladang tebu' di tepi bibirnya maka wanita pula dibekalkan 'sesungut' untuk menghisap manisnya tebu itu.

Semua gadis sukakan jejaka yang berbahasa manis-manis… kalau ada lelaki yang berbahasa kasar-kasar dan garang… gadis tak suka jejaka itu…

Apa benar ini pendapatku ??

Apakah kalau dikatakan lelaki bermulut manis hanya kerana perempuan suka dengar segala yang manis sahaja (kecuali manis madu)?


*thinking*




Banner Maker

7 ulasan:

  1. yess
    betul tu dinaz
    kebanyakan pmpuan mudah cair.suka laki yg mulut manis ni

    bile dh lame2 kenal.
    lelaki tu tade la manis mcm perkataan yg diorg lemparkan dulu

    BalasPadam
  2. dinaz msti ade pgalaman ni..kan?

    BalasPadam
  3. Anis Hang Tuah,..harap2 lama pon tetap cmtu gak hendaknya bila dah jd kekasih..

    daun lang, belum lg lah..hhahah..

    BalasPadam
  4. yeke?ingat entri ni bdasarkan pgalaman...tp besa la,nak mengayat,mesti la ayat2 yg manis..kan?

    BalasPadam
  5. kurang2kan minum ayaq maneh.hahah

    BalasPadam
  6. bnykkan minum air masak, bia da xmanis..ehehe..xsume lelaki cam tu..:-)

    BalasPadam
  7. sokong gak sikit2..sbb ramai jer tgk awek cun boyfren takde rupa pun..

    BalasPadam

Terima Kasih...Dinaz sedia mengunjung balas ke blog link anda secepat mungkin InsyaAllah...hepi hepi selalu.

klik-klik dan maklumkan saya.

Catatan Popular

Dari mana datangnya tetamuku..