klik2 dan beritahu saya..

EXCHANGE LINK

02 Disember 2010

Jangan Lepaskan Peluang ke Pameran Antarabangsa MAHA2010.

Penat semalam....baru terjaga dengan sengal2 badan dan kaki...huhuhu.

MAHA2010...korang dah pegi ke belum...??

jangan lepaskan peluang nie...asyik2 jomheboh jer, kat sana pon ada banyak benda yang menarik



Dinaz dan kengkawan tak lepaskan peluang semalam...internet problem membolehkan kami outing bersama dengan izin family...

berbaki beberapai hari lagi..rasanya samapai 5 Dec nie kot...bolehla anda ke sana hujung minggu ni kalau berkesempatan...best memang best!

Penat sikit sebab parking jauh berkilo meter...waduh bisa capek kakiku ini!


bole tumpang sampai ke parking pon jadi la...heee


ada lelong binatang ternakan ...mau jer rasanya aku beli sekor bawak aku ke tempat parking...nak naik bas tak lalu aku bersesak gitu...

2 ulasan:

  1. eeiii lembu..hehe mesti besh kn kt saner

    BalasPadam
  2. alaaa, xde kesempatan lg pergi, padahal dekatttt sesangat;)

    BalasPadam

Terima Kasih...Dinaz sedia mengunjung balas ke blog link anda secepat mungkin InsyaAllah...hepi hepi selalu.

klik-klik dan maklumkan saya.

Catatan Popular

Dari mana datangnya tetamuku..