klik2 dan beritahu saya..

EXCHANGE LINK

19 Disember 2010

masak dulu sebelum keluar rumah...okay!!

haloooo... apa buat skang ni..

duk umah tatau nk bua pe, keja makan je..maleh da nih..kalau time keja ingat nak balik umah..

dah kt umah ingat keja plak..btul ke ingat keja..hehehe

rasanya nk tgk movie jap lg...

ape citer best ni...

"masak dulu  ek sblm keluar tu..."..tetiba je ibu aku request.

sebagai anak yg bagus ni , taknak la membantah..lagi pon dorang memang suka aku masak...

pagi-pagi dah makan tadi..aku rasa nak masak mee kuah je lah...taknak nasi lauk dah

okay tak...

supprise jap lg ek!!

chau dulu..

6 ulasan:

  1. mee kuah? macam pertama kali dengar je ni..hehee..selamat memasak!

    BalasPadam
  2. anak yg rajin ni. btuah calon mak mertua. hehee

    BalasPadam
  3. ank darapttnya cmtulah..bagus2

    BalasPadam
  4. Mee kuah sama ke dgn mee rebus? Yg kuah dia ala-ala mee bandung tu ek?

    BalasPadam

Terima Kasih...Dinaz sedia mengunjung balas ke blog link anda secepat mungkin InsyaAllah...hepi hepi selalu.

klik-klik dan maklumkan saya.

Catatan Popular

Dari mana datangnya tetamuku..