klik2 dan beritahu saya..

EXCHANGE LINK

29 Disember 2010

Bahaya tu..!


..haih! asyik sangat berfesbuk...asyik sangat berbelog sampai tak nak berganjak dari tempat duduk ni apa citer ni ....nampak kaki tu tergedik-gedik.. tahan kencing ek??

..alahai sempat-sempatkanlah hajat tu dulu nanti awak juga yang merana...tahu akibatnya??

bole jadi batu karang tau, kalau batu mutiara ke delima ke bole jugak buat loket..heee

gambar hiasan : saje je tunjuk muka Siti err Dato' kat sini..


pssst..leher aku ni dah lama kosong tak berhias...



apesal plak aku teringat kat si'Dia' ...agaknya nak bagi present kat aku kot...

.

5 ulasan:

  1. jgn tahan buang air kecil..nnt sakit buah pinggang

    BalasPadam
  2. bahaya tau..kne bat karang tue huhuhuhuh

    BalasPadam
  3. gahaha..

    nanti ada la tuh..hahak

    BalasPadam
  4. bahaya tu tahan² nie...
    nanti rosak pundi kencing bawu tau!

    www.zuymzmn.blogspot.com

    BalasPadam
  5. >nub, aku masih ternanti-nantikannya...

    BalasPadam

Terima Kasih...Dinaz sedia mengunjung balas ke blog link anda secepat mungkin InsyaAllah...hepi hepi selalu.

klik-klik dan maklumkan saya.

Catatan Popular

Dari mana datangnya tetamuku..