klik2 dan beritahu saya..

EXCHANGE LINK

28 Disember 2010

SAYA BLOGGER SELANGOR

siapa Dia??




....heeee , penat bejalan-jalan semalam baru teringat nak buat benda ni..Thanks kepada pengajur brade Azman Roslan.

semua blogger kebanyakanya telah join segmen ini dan aku juga tak mahu ketinggalan..
Link blog rujukan di sini : Kategori Sahabat Blogger Mengikut Negeri

Nama Saya : Diaumaininaz Nazuri (Dinaz)

Status Saya : Bujang (masih belajar tau)

Cara Hubungi : Facebook......hee semuanya baru..panas lg tau!

Daerah/Jajahan : Klang

Tempat Tinggal : Bukut Tinggi, Klang.

Tempat Menarik : mari la kat sini..bole pengsan nanti huhuh

hiruk pikuk di sini tapi meriah bila Deepavali..huhu 1 M'sia.

18 ulasan:

  1. padat sangat ke tempatnye hehe...;)

    BalasPadam
  2. salam blogger Sgr..
    oo..org klang gak ni, samalah dulu dok n beli rumah kt sana..@BBRaja
    ....tapi lebih suka gi SA..lagi dekat
    ...insyaAllah akan kembali ke sana..

    BalasPadam
  3. salam blogger selangor...!!

    blogger kedah kirim salam.....hehe

    http://ceritablogsaya.blogspot.com

    BalasPadam
  4. hye blogger selangor. sy blogger tganu. hehe

    BalasPadam
  5. muehehe..ambo blogger kelate maghi lepok selangor...

    BalasPadam
  6. salam kenal,

    hai org klang... saya kadang2 pegi klang.. utk ke port klang.. huhu

    BalasPadam
  7. penah smpai sini.. mmg pening.. hehe

    BalasPadam
  8. Salam.... salam sayang dari saya...Saya anak selangor bertempat di Rasa Hulu Selangor. Bersekolah di Kuala Kubu Baru/Batang kali... Dah tua dah tak boleh mengorat

    BalasPadam
  9. Hai semua blogger..

    Anis Hang Tuah, ab@h_Izz, Izni, NOOR FATIN, sekuk tawa, My Little Diary, Ieda n Panglima Muda.

    sporting u all..i luv u.

    thnks.

    BalasPadam
  10. salam perkenalan..tq sudi singgah blog sy.nice blog..

    BalasPadam
  11. salam kenalan blogger selangor.. =)

    BalasPadam
  12. oh..pernah lalu dekat jalan yang banyak kedai india ni..hehe

    BalasPadam
  13. ehem blogger pahang mai sini.. :)

    BalasPadam
  14. ehem blogger pahang mai sini.. :)

    BalasPadam
  15. nak pergi klang la macam nie. hehehe

    BalasPadam
  16. salam blogger selangor...

    BalasPadam
  17. blogger KL singgah blogger Selangor, adik beradik kan?hehe..hai :)

    BalasPadam

Terima Kasih...Dinaz sedia mengunjung balas ke blog link anda secepat mungkin InsyaAllah...hepi hepi selalu.

klik-klik dan maklumkan saya.

Catatan Popular

Dari mana datangnya tetamuku..