klik2 dan beritahu saya..

EXCHANGE LINK

18 Februari 2011

Acara Pecah Lemak !



.. Selalunya malam Jumaat Kleewon korang wat pe...aku cakap tgh malam la..halamak salah tanya la plak..maap la ye bagi yang dah ber laki/bini tu...bukan maksudnya itu...apela korang ni! bikin malu ini compeny saja...

aku suka panaskan badan...masuk dalam 'kelambu', duduk dalam sejam ke..fuh ! bila keluar tu..rasa segar je...walaupon kurang lemak tapi saja nak biasakan dan nak jadikan rutin , tak leh selalu nanti kang kecut habis !..kering kontang takde sapa yang nak pulak...

aduhai baru la sedap nak lena...

inilah caraku ...bersauna di tengah malam.

Selamat malam semua..babai ...

13 ulasan:

  1. memang jaga betul Sis Dinaz ni...cayalah mesti mainten je..

    BalasPadam
  2. salam pkenalan.. dah follow.. jom follow sy jgak.. datang dr blog abg ben :) maceh..

    BalasPadam
  3. @nina

    selagi bole buat kita mainten la..ikut kemampuan , jgn paksa2 plak..ye dik Nina

    BalasPadam
  4. duk sejam lamtuh?..wat ape eak?..huhu

    BalasPadam
  5. salam kenal ye...hahahaa...masuk kelambu panaskan badan jimat duit tak yah gi sauna tapi ada lagi ke yang una kelambu terutama yg duduk di bandar...

    kelambu...nostalgia betul...

    BalasPadam
  6. folo & BW...

    mehla jenguk belog ai..

    slaam kenal!(^_^)

    BalasPadam
  7. thanks for d souvenir..sy sgt hargainya....awak org jawa ke?? keliwon tue kan istilah jawa

    BalasPadam
  8. @cik ubi

    dalam kelambu sauna..bersauna la cik...hahaha

    BalasPadam
  9. @sahromnasrudin

    haha org bkn Jawa pn boleh menuturkannya...ramai yg dah tawu kan..

    BalasPadam
  10. thanks kpd yg baru singgah kenal di sini...i will follow u back.

    BalasPadam
  11. chantek punye idea!! nak try la! thx!

    BalasPadam

Terima Kasih...Dinaz sedia mengunjung balas ke blog link anda secepat mungkin InsyaAllah...hepi hepi selalu.

klik-klik dan maklumkan saya.

Catatan Popular

Dari mana datangnya tetamuku..

Arkib Blog