klik2 dan beritahu saya..

EXCHANGE LINK

11 Februari 2011

Owh ! cmni ke Dinaz buat keja..



Owh! Tidak..bukan aku tu..

Credit Picture



..entah la..tetiba je aku melayan lagu ni...sambil buat minit mesyuarat pagi tadi tu..

"kau ibarat permata di dalam hiasan kaca, yang tak bisa disentuh namun hanya boleh dipandang, ingin sekali ku sentuh ingin jua ku miliki, kau selalu membuat hati ku merasa berat, dan kau yang selalu ada disaat semua pergi, bagaimana mungkin untuk kau mengerti, kini telah ku sedari mimpi ku tak bererti sendiri seandai kau tahu apa yang ku mahu mahu kah dirimu tuk mendekati aku dan aku tak bisa memaksa dirimu walau dalam tidur ku kan menantimu hingga akhir nanti"..




layan sekejap arr...!

dah dekat masa nak balik da pon...

6 ulasan:

  1. hahaha..leh wat cmtu plak yer...

    BalasPadam
  2. cmtu ker...lucu la..Sis dinaz ni..

    BalasPadam
  3. minattt gak sore black ni...mmg layannnn la...

    BalasPadam
  4. tp lirik lagu dgn tajuk lagu tu cam tak kena je kan..
    x kisah, yg penting best

    BalasPadam

Terima Kasih...Dinaz sedia mengunjung balas ke blog link anda secepat mungkin InsyaAllah...hepi hepi selalu.

klik-klik dan maklumkan saya.

Catatan Popular

Dari mana datangnya tetamuku..

Arkib Blog