klik2 dan beritahu saya..

EXCHANGE LINK

07 Februari 2011

Mengingatkan Aku Padanya



gambar dari sumber ini

Cerita Dolah Hapak kat TV AstroPrima semalam tu...tengok tak ni?? ni tentang Fizo Omar yang berlakon sebagai Dolah yang berbau Hapak tu lah.. Memang dalam realiti seharian kita pun berlaku perkara macam ni tau... apa taknyer baru tadi masa makan tengahari sama member kat restoran tadi...ade juga ...
mungkin dia tak tengok citer kat TV AstroPrima semalam kot!...kite makan lewat..upss terlewatlah.. yang tak disengajakan...maybe 'dolah tu' pon sama kot...sedar bau ketiak semacam jer tu yang keluar lewat sikit tu ..agaknya lah..

Tak nak sampai dikatakan menghina orang seperti tu...aku buat selamber je...member aku pon baik-baik belaka...mana nak cari kan!, takde yang merungut *mungkin simpan dalam hati la tu*.

Tapi bila teringatkan citer semalam tu...aku pikir banyak kali dan semacam nak tanya pada dorang jer...kenapa muka hensom tapi tak reti nak pakai minyak wangi ke deodorant ke...erk! jatuh merudum saham kau !...tapi ada bagusnya, boleh membuatkan gadis-gadis tak tergoda dengan kau...selamat!

Memang nama kau Selamat kan!..aku tau..hehe...heheeeeeee..

pssst...biarla wangi sikit daripada busuk kerana busuk itu menjijikkan persekitaran.
nanti Dinaz belikan deodorant...aduyai!..takutnyer aku terpikat plak dengan kau .

Selamat..Selamat.

(zass bye! ...matai masho)

6 ulasan:

  1. mari kita berkempen..jaga kebersihan badan supaya dijauhi segala bau hapakkk
    heee

    BalasPadam
  2. hehehe.....
    orang cmtu kena ada kesedaran nak bagi badan tu xberbau..
    biasanya terlalu berpeluh...
    dan hanya memakai bedak sahaja...
    tulah psl.....
    rasanya lah.....

    BalasPadam
  3. haha memang best layan citer tu..siap mama kata dolah hapak kat hanis..nak tau kn??..heee..ade la tu.

    BalasPadam
  4. hahaha.. cerita mmg kelakar but ader hikmah nyer. . hehe

    BalasPadam
  5. dulu ada member yg berbau...nak kata tak mandi, xjugak sbb mandi 2-3 kali sehari, cuma kurang jaga pembersihan dari segi persekitaran dia...tp skrg dah wangi..huhu

    BalasPadam
  6. tak tengok pun citer tu, sebab umah sewa takder astro...

    untuk "selamat" tu kan, apa kata letakkan deodorant tu atas table dia. hehee SUPRISEE!

    Gegar 1,000 blog oleh BEN ASHAARI

    Mana pasangan kita?

    BalasPadam

Terima Kasih...Dinaz sedia mengunjung balas ke blog link anda secepat mungkin InsyaAllah...hepi hepi selalu.

klik-klik dan maklumkan saya.

Catatan Popular

Dari mana datangnya tetamuku..

Arkib Blog