klik2 dan beritahu saya..

EXCHANGE LINK

09 Februari 2011

Sepak a.k.a Penampar...


...alahai bikin Dianz gelabah nih !...

nak tanya korang ni ..pernah rasa ke??...atau bagi orang lain rasa ke??...
haaaa..ni adalah persoalannya...kenapa tetiba aku  jadi gelabah..

ada satu panggilan talipon..salah nombor la....sebab aku tak penah buat keja tak bermoral tu...ade ke patut dia kata aku skandel dengan laki dia !..mau tak gelabah aku walaupon aku tak buat tapi cuak juga lah...

siap cakap nak tampar muka aku lagi...silap2 dia yang kena sepak nanti nih...aku dah ada pengalaman sepak/cepuk/tampar muka orang tau!!!...pengakuan berani mati nih..

aku tunggu panggilan dia sekali lagi...!

11 ulasan:

  1. dia bagitau tak nama suami dia sapa? lepas ni klau dia call lagi, ko sepak je telefon tu.. :p

    BalasPadam
  2. uik...hehe.., mcm2 hal pulak ek

    BalasPadam
  3. erkkkkk.....adoyai...kes silap nom la ni

    BalasPadam
  4. Anis : mula2 ta nak angkat call tu ..privet no pon..salah dinaz la plak..malas nak dgr bising2 last2 kena bising gak..huhu

    BalasPadam
  5. hahaha. . ala umai. . marah la dia blk nanti hehe. . suka2x jer nk marah org

    BalasPadam
  6. pulak tibe2 je yeh ish ish ish

    pssssttt tak penah jugak bagi penampar lagi. tapi tangan kanan selalu gak gatai eh? hahaha

    BalasPadam
  7. waa.. ganas gak ye penah tampar orang.. tampar jer balik org tu!

    BalasPadam
  8. haha betul tu dah ar salah nombor nak tuduh n sepak/tampar plak.. hehe lempang je dia laju2 balik..

    BalasPadam
  9. lor..nape dia cenggitu..lain kli, kalau awak dpt cenggitu, awak suruh dia repot polis kalau dia berani..kalau tak, mesti dia cuak punya

    BalasPadam
  10. haha gila cuak kot . huhuh . boh jah penampaq sesendap nak tmpar owg kn . usul periksa tak ?

    BalasPadam

Terima Kasih...Dinaz sedia mengunjung balas ke blog link anda secepat mungkin InsyaAllah...hepi hepi selalu.

klik-klik dan maklumkan saya.

Catatan Popular

Dari mana datangnya tetamuku..

Arkib Blog