klik2 dan beritahu saya..

EXCHANGE LINK

01 Februari 2011

Huh!..hilang stress seharian tadi...

..eh rasa macam tak keja pulak esok ni..erk..bukan esok la..hari ni lah..dah pagi pon..
penat gila...tapi best!!...layan main ping pong dengan my father...huh gila hebat bukan maen lagi dia..juara peringkat daerah tu..

aku...boleh la sikit-sikit , berkat berguru dengannya...maen apa yang tak reti..semuanya belasah jer..mula-mula kekok juga..maklumlah dah lama tinggalkan.. sejak keluar dari zaman sekolah asrama dulu-dulu.

Bakat terpendam..sapa tau, kalau tak diasah sedari awal...tak bolh maen punya...aku bertuah kerana aku ni tak gila game komputer....haha tak berpeluh langsung!!

rasa-rasa kalau buat selalu pon bagus jugak...tak yah sauna.

jaga kesihatan sampai tak kira masa langsung..ikut dan jer kan!...esok lenguh-lenguh sapa nak tulun urutkan..sakit demam sapa yg nak tulun jaga...eh ! mana peginya mak bapak aku..tak kan nak tengok je anak dorang ni sengsara...adeh naseb kau la badan!

psst..takpe yang penting hati puas..tak nyusahkan orang laen.

2 ulasan:

  1. Teruskan bersukan dan minum Milo selalu! Tentu badan lebih sehat dan kuat seperti harimau Maybank! xD

    BalasPadam
  2. waaaaa..main pingpong tu..hebat..alief byk2 sukan alief paling susah nak main pingpong..kompem bola melantun keluar..haha..teruskan bersukan.bina badan yg sihat..baru kekal comel..peace..
    http://aliefcmoi.blogspot.com/

    BalasPadam

Terima Kasih...Dinaz sedia mengunjung balas ke blog link anda secepat mungkin InsyaAllah...hepi hepi selalu.

klik-klik dan maklumkan saya.

Catatan Popular

Dari mana datangnya tetamuku..

Arkib Blog